کد خبر: ۲۲۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
جلسه علنی امروز مجلس به منظور بررسی استیضاح وزیر کار برگزار شد.
به گزارش گروه وبگردی 20:30؛  جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 مرداد) مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

لحظه به لحظه با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

مشروح مذاکرات علنی مجلس شورای اسلامی را در ادامه می‌خوانید:

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان رای اعتماد خود از ربیعی را پس گرفتند.

رئیس مجلس گفت:‌ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای مطرح شده از سوی وزیر کار در مورد یکی از نمایندگان را بررسی خواهد کرد.

پورابراهیمی:یک روز ماندن ربیعی در وزارت کار به صلاح کشور نیست
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱

نماینده کرمان گفت:شهادت می‌دهم که یک روز ماندن ربیعی در وزارتخانه به صلاح کشور نیست.

رنجبرزاده:بخشی از مشکلات اقتصادی امروز جامعه برعهده ربیعی است/ آقای وزیر! دو ساعت کار در روز، شغل نیست
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۳

نماینده اسدآباد گفت: هدف گذاری ما در مجلس ایجاد حدود ۱ میلیون شغل بود که فقط ۳۰ درصد آن اجرایی شده است.

نماینده تبریز گفت:اگر نماینده ای پول گرفته و لابی کرده است باید او را اخراج کرد.

نماینده بوشهر گفت: ربیعی صدای کارگر را می‌شنود، چون کارگر بوده است.

عضو کمیسیون شوراها گفت: آقای وزیر شما از اوایل انقلاب تا کنون در مملکت مسئولیت داشته‌اید، چه گلی بر سر این مملکت زده‌اید، جز اینکه بین کارگران و کارفرمایان اختلاف ایجاد کرده‌اید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر تشخیص می‌دهید که من بروم ارز و فقر درست می‌شود، من می‌روم.

نماینده ایذه و باغملک گفت:دولتهایمان بد عمل کردند و برخی مجلسی ها نمی‌گذارند کسی استیضاح شود.

عضو کمیسیون قضایی گفت: آقای وزیر و ملت بزرگ ایران، فریاد استغاثه فارغ‌التحصیلان بیکار و کارگران این کشور همه را شرمنده کرده است.

آقای لاریجانی اجازه ندهید فضای مسموم متوجه مجلس شود
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۸

نماینده همدان گفت: آقای ربیعی! اگر برای کار توان گذاشته بودید ما شاهد نتیجه مطلوب بودیم، چرا به مجلس بی‌حرمتی می‌کنید؟

آقای ربیعی اشک شما برای کارگران شوی تبلیغاتی است
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۲

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: اشک‌های وزیر کار در تلویزیون برای کارگران تنها یک شوی تبلیغاتی است.

کوتاهی وزیر کار باعث از بین رفتن سرمایه ها شده است/ آقای ربیعی چرا با روح جوانان بازی کردید؟
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۱

نماینده بجنورد گفت: اشتغال امروز مهمترین دغدغه مسئولان خصوصا رهبر انقلاب است پس نباید در این زمینه کوتاهی می‌شد.

چرا برخی مانع اجرای قانون هستند!
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۱

نماینده کنگاور گفت: اوضاع معیشتی بازنشستگان و بیمار هر روز بدتر می شود.

آقای ربیعی! بهتر نبود به جای لابی گری و ظایف وزارتخانه خود را انجام می‌دادید
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۸

نماینده مردم خواف و رشتخوار گفت: آقای ربیعی! آیا بهتر نبود به جای لابی گری و ظایف وزارتخانه خود را انجام می‌دادید؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان استیضاح کننده ربیعی خواستار بررسی این استیضاح در صحن علنی بودند.

پس از کش و قوس‌های فراوان در مجلس برای استیضاح ربیعی وزیر کار، پس از تنفس نیم ساعته، سرانجام جلسه استیضاح به جریان افتاد.

جلسه علنی امروز با وجود استیضاح ربیعی در دستور کار با حاشیه‌هایی همراه بود.

بلاتکلیفی استیضاح ربیعی در مجلس/ رئیس مجلس برای تعیین تکلیف استیضاح وزیر کار تنفس اعلام کرد
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲

رئیس مجلس پس از آنکه هیچ یک از نمایندگان حاضر به سخنرانی درباره استیضاح وزیر کار نشدند تنفس اعلام کرد.

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی استیضاح وزیر تعاون در دستور کار
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۹

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: