کد خبر: ۲۰۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
اگر یک سیستم در جهان وجود داشته باشد که به شما ثابت کند تا از روی ظاهر در مورد عملکرد و کاربردهای آن قضاوت نکنید، مزدا کانکت است.
به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ ین روزها یکی از عواملی که می‌تواند مشتریان را به خرید یک خودروی خوب ترغیب کند، سامانه اطلاعات و سرگرمی است، به همین دلیل خودروسازها در ساخت و ارائه مجموعه‌های اطلاعات و سرگرمی دقت و خلاقیت بیشتر خرج می‌کنند.اما همین سامانه اطلاعات و سرگرمی می‌تواند با تاخیر در اجرای فرمان، خطاهای مکرر و فرآیندهای پیچیده اعصبتان را به هم بریزند.

منوهای پیچیده می‌تواند دسترسی به سامانه ناوبری را برای شما طولانی و زمانبر کند . کنترل‌کننده‌های روی کنسول نیز در برخی موارد کارتان را برای رسیدن به هدفتان سخت‌تر خواهند کرد. در این فهرست برخی از نامناسب‌ترین سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی در بازارهای جهانی را مرور می‌کنیم.
 
سوبارو استارلینک


 
آخرین ورژن این خودرو بسیار سریع‌تر از نسخه‌های قبلی است که روی نسخه‌های کراسترک و اوتبک به کار رفته است. خودروهایی که اینک به عنوان نسخه‌های موفق بازار در سال 2017 شناخته می‌شوند. با این وجود این خودروهای خوب از یکی از بدترین سامانه‌های چندرسانه‌ای برخورداند. این سامانه شامل رادیوی ماهواره‌ای، اپلیکیشن‌های هماهنگ با تلفن همراه است این سامانه معمولا کند و تاخیری عمل می‌کند و منو آن به گیج شن بیشتر کاربر منجر می‌شود.
 
مزدا کانکت



 
اگر یک سیستم در جهان وجود داشته باشد که به شما ثابت کند تا از روی ظاهر در مورد عملکرد آن قضاوت نکنید، مزدا کانکت است. استفاده از این سامانها طلاعات و سرگرمی بیش از حد ساده به نظر می‌رسد که در برابر نسخه‌های پیشرفته نمی تواند رضایت همگان به ویژه جوان ترها را جلب کند. از طرفی میزان حساسیت صفحه لمسی نیز چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اگر صفحه لمسی از کار بیفتند، تنها چند کنترل‌گر کنسول می‌توانند برخی از عملیات‌های سامانه اطلاعات و سرگرمی را اجرایی کنند.
 
ولوو سنسوس




 
منوی پیچیده برای سامانه ناوبری، حد واسط گیج کننده و فقدان میزان واکنش مناسب سنسوس ولوو به یک سامانه اطلاعات و سرگرمی دردناک تبدیل می‌‌کند که بیش از کمک کردن، باعث دلسرد شدنتان می‌شود. نمایشگر بزرگ و لمسی در ابتدا می‌تواند نظرتان را جلب کند. اما قابلیت‌های اجرایی این سامانه نیز انرژی بیشتری از شما میگیرد. نه تنها میزان حساسیت صفحه نمایش بلکه سرعت اجرایی کردن درخواست‌های شما میتواند کلافه کننده باشد. از طرفی منوهای پیچیده برای دسترسی به سامانه ناوبری دچالش‌برانگیز است.
 
لکسوس انفورم




 
زبان طراحی آینده لکسوس فوق‌العاده است اما سامانه اطلاعات و سرگرمی این شرکت با نام انفورم در جبهه‌ای مخالف قرار دارد. این سامانه حتی قدیمی‌تر از سامانه اطلاعات مزدا به نظر می‌رسد. اما بدتر ویژگی این سیستم لمسی نبودن آن است. از دیگر سو تغییر بین دو بخش ناوبری و صوتی نیز کلی کلافه کننده است.
 
انفینیتی اینتاچ



 
خبر خوب این است که اینفینیتی اینتاچ از دو بخش نمایش لمسی حساس تشکیل شده که در واقع دو بخش مجزا هستند. اما اگر تحسین این دو بخش را به پایان برسانیم، شاهد همپوشانی زیاد بین دو صفحه نمایش و تاخیر زیاد بین عملیات دو نمایشگر هستیم. در حالی که ظاهر این سامانه اطلاعات و سرگرمی چندان مانند لکسوس انفورم قدیمی نیست، اما عملکرد آن نیز چندان مدرن نشان نمی‌دهد.
 
منبع: عصرایران
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: