کد خبر: ۲۰۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
نگاه متفاوت صاحب این رستوران به مسائل، باعث شده تا اشتباهاتی که بطور معمول باعث عصبانیت مشتری می‌شود، در این رستوران آن‌ها را به خنده وا دارد.
به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ نگاه متفاوت و خلاقانه صاحب یک رستوران در شهر توکیو، باعث جذب مشتریان زیادی در کسب و کار وی شده است. او برای استخدام، از بین بیماران مبتلا به زوال عقل، که در اصطلاح آلزایمری نامیده می‌شوند، نیرو می‌گیرد.
 
 
یک دوره کار آزمایشی موفق و استقبال بسیار بالا، زمینه ساز راه اندازی شعبات دیگر رستوران شده است. جرقه شکل‌گیری این ایده به روزی برمی‌گردد که او با یک سفارش اشتباه از رستوران همیشگی‌اش مواجه شد؛ به جای ساندویچ یک دلمه برای او آورده شد.
 
 
 اشتباهات رایج این بیماران برای مشتریان موضوعی جذاب و سرگرم کننده است، آن‌ها با دقت از منوی رستوران غذای مورد علاقه خود را پیدا می‌کنند، اما باید منتظر شانس خود باشند تا ببینند پیشخدمت و سرآشپز چه آشی برایشان تدارک خواهد دید؛ هیجانی خنده آور که باعث سرگرمی آن‌ها خواهد شد. محیط دوستانه، لبخند همیشگی و رفتار محبت آمیز پشخدمت‌ها حس خوبی را در مجموعه منتشر می‌کند مضاف بر اینکه، مشتری‌ها بعد از گرفتن سفارشی اشتباه، حس همدردی و درک خوبی با این بیماران می‌کنند.
 
 
صاحب رستوران این ایده را یک گام رو به جلو برای کشورش در زمینه مبارزه با نگاه منفی و دید کلیشه‌ای ناتوانی و از کار افتادگی به بیماران آلزایمری می‌داند.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: